środa, 25 września 2013

Haul

 




Cześć:)
Mam kilka rzeczy kosmetycznych które kupiłam ostatnio, oto i one :
 Błyszczyk z Urban Decay w kolorze "Obsessed" to delikatny róż. Błyszczyk pachnie pięknie mięta  hmmm cudownie. Na ustach zostaje dość długo oraz je powiększa.
Cena to ok 13 Funtów (65zł).

 Cień z L'oreal w pięknym kolorze dorwałam w sklepie o nazwie Factory Store za 2 funty(10zł).
 
Ben Nye to moje pudry must have. Co tu duzo pisać świetnie matują przez cały dzień, ich ceny to za Luxury Powder to ok 11 funtów za Translucent Face Powder ok 9 funtów. Cena jest niskach no i ta wielkość dostajemy 85g produktu!! Super:)

Mam jeszcze jedną wiadomość od niedzieli zaczynam kurs w szkole London College Of Fashion  przez 5 tygodni w każdą niedziele. Będzie to kurs makijażu ślubnego i okazjonalnego.

 Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz