niedziela, 4 sierpnia 2013

Porównanie maskar

Cześć dziewczyny!

Zacznę od tego że nie są to moje ulubione maskary a dlaczego to możecie zobaczyć poniżej na zdjęciu.
Po lewej:Benefit " they're reat, po prawej: Clinique "high impact mascara"
 Ceny ich to :
Bebefit -They're reat : 19,50 funta / ok.100zł
Clinique -High impact mascara: 16,50 funta / 85 zł.

Ja posiadam próbki obu maskar, nigdy nie kupuję drogich maskar bo nie widzę w tym sensu. Jeśli miałabym wybrać którąś z tych maskar wybrałabym Clinque, dlaczego bo mniej skleja rzęsy. Mi nie zależy na wydłużaniu rzęs bo moje naturalnie są takie ale chciałabym aby tusz do rzesz ładnie je rozdzielił i sprawił że mam ich więcej. Obie z tym mascar nie sprawdzają się u mnie więc nie kupię pełnowymiarowego opakowania .

Poniżej zdjęcie oka bez tuszu.
A wy co sądzicie o tych maskarach? Używałyście ich ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz