poniedziałek, 20 maja 2013

Sleek i inne....


Trwa właśnie oferta 3 za 2 w Superdrug na makijaż wszystkich marek można mieszać wszytskie marki jakie tylko mamy ochote ja skupiłam sie na sleeku gdyż nie za często jest taka promocja na sleeka. Dorwałam dwie paletki Sleeka matte vol.1 i vol.2, pomadke w odcieniu Liqueur w sklepie bardzo mi sie podobał kolor ale w domu gdy nalożyłam ja na usta zaczeła mi przypominać jakaś pomadkę jaką posiadam i jest to Rimmel w kolorze Airy fairy :P. Róż w kolorze Pomagrante oraz piękną kredkę która może być kontorówką jak i kreda do oczu więc super :) Znalazł się także róż Bourjois w kolorze Rose tea. Uwielbiam ich róże za kolory, wydajnośc i piękny różany zapach.   



Z ebay zamówiłam małe opakowanie bazy Urban Decay w kolorze Eden na kolana mnie nie rzuciła, rzęsy po kilku godzinach odbijają mi się na powiece więc moim ideałem nie jest będę szukać dalej a pełnej wersji raczej nie kupie.
         Zamówiłam także trzy próbki pudru Ben  Nye w różnych kolorach. Nie chciałam znowu kupować pełnowymiarowego opakowanie czegoś co może okazać sie przereklamowane. Poniżej zdjęcia kolorów.


 Jak do tej pory użyłam tylko koloru fair na cała twarz i musze powiedzieć że matują bardzo moją twarz (moja cera jest normalna) aż chyba za bardzo matowa. Będę jeszcze używać próbek aby zdecydować się czy je kupić w pełnowymiarowym opakowaniu.
Pozdrawiam Was i do następnego :)

1 komentarz:

  1. Wooow, swietny ten puder, od razu widać, że bardzo dobrze matuje.

    OdpowiedzUsuń