sobota, 30 marca 2013

Pora na denko :)


 Zużycie po 2 może po 2,5 miesiącach.
1. Masełko z TBS "shea". Uwielbiam te masła zawsze wybieram te gęste to one są moimi ulubiońcami. Super nawilżają moją skórę, jest miękka zdrowo wyglądająca.
Cena:12,50 Funta(ok 63zł). Ja kupuję je tylko na promocjach za masło płacą od 4-6 funtów, czyli bardzo przestepna cena.
Czy kupię ponownie?: Oczywiście już mam zapas killu nowych zapachów w szafce :)

2.Krem przeciwzmarszczkowy Olay. Kupiłam go aby stosować na noc jako kurację przeciw zmarszczkom, jako profilaktyka na przyszłość. Jak wiadomo kremy na zmarszczki działają przed ich pojawieniem sie mają za zadanie ich opóźnienie a nie jak wiele kobiet uważa że krem na zmarszczki usunie im je. Otóż nie!! Najwazniejsza jest profilaktyka jak we wszystkim. Nawilżał, odżywiał skórę tyle mogę powiedzieć w tym momencie.
Cena: dokładnie nie pamiętam ale coś w granicach 4 funtów(może nawet mniej).
Czy kupię ponownie?: Jeszcze nie wiem będę próbowała innych kremów jak narazie ale nie mówię nie.

 3.Świeża maseczka z Lush. Pisałam recenzję na jej temat na blogu. Miała oczyszczać skórę i walczyć z niedoskonałościami. Nie jest moim ulubieńcem. Wiele nie zrobiła jak na taką cenę.
Cena: ok.6 funtów(30zl)
Czy kupię ponownie?: Nie.
4.Żel do mycia twarzy z La Roche Posay. Jest ulubieńcem wielu blogerek jak i Youtubowiczek ale nie moim. Jest to moje drugie opakowanie ale jak sie przekonałam po pierwszym opakowaniu nie działa dobrze na moją cerę. Wydaję mi się że to właśnie po nim na mojej twarzy wyskakują różne świństwa.
Cena: to opakowanie kupiłam za 20 zł ale orginalna cena to czy cos koło 40zł
Czy kupię ponownie? : nie.

5.John Frieda serum wygładzające cóż uważam że zadanie swoję spełnia wygładza włosy, nadaje im połysk.
Cena: ok.7 funtów.
Czy kupię ponowanie?: nie wiem


7.Mgiełka z TBS o zapachu brzoskwini gdyby zapach utrzymywał się na dłużej to bym kupowała na okrągło. Był to mój zamiennik z perfumami. Idealna rzecz na lato!
Cena: ok. 8funtów
Czy kupię ponownie?: nie wiem

8. Dezodorant z Dove nie będę się rozpisywać działa jak najbardziej na mnie od dłuższego czasu kupuję dezodoranty z dove tylko zmieniam zapachy.
Czy kupię ponownie?: tak jak najbardziej

9.Batiste. Cudo mój ulubieniec. Odświeża włosy i dodatkowo nadaje im objętości. Coś dla leniwych i nie mających czasu na codzienne mycie włosów. Akurat zapach tropikalny nie należy do moich ulubionych ale za to mam inne ulubione :)
Cena : 2,5 funta ale można często dostać za 1,50 funta:)
Czy kupię ponownie?: już mam nowy zapas :)
 10.Krem do rąk l'occitane. Spodobała mi sie edycja limitowana. Bardzo fajnie pachniały gęste, super nawilżenie. Szybko się skończyły gdyż często używałam podczas mroźnych dni.
Cena : az 8 funtów za 30ml
Czy kupie ponownie?: jeśli będą na promocjki to tak .




12. Aussie odżywka do włosów w 3 minuty.Nie mam bardzo zniszczonych włosów nie maluje ich i aż tak często nie męcze ich ciepłymi urządzeniami. Fajnie pachnie, nawilża włosy, są po niej gładknie i błyszczące.
Cena: ja kupiłam dwie odzywi za 7 funtów.
Czy kupię ponownie?: nie tą wersje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz