środa, 27 marca 2013

Kolejne drobne zakupy

Wybrałam się dzisiaj po paletkę cieni z maca i przy okazji zeszłam na dolną część centrum i wypatrrzyłam świeczki Yankee candle, jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia jestem bardzo ciekawa ja się zachowują podczas palenia.
Cena paletki to 6,50 futna(ok 33zl), świeczka był to przeceniony zapach zapłaciłam 6,50f(ok33zl) za tarte 1,25(ok 6zl).
Promocja w bootsie 3za2 nie mogłam się oprzeć i wybrałam oto te 3 rzeczy. Mój ulubiony puder w najjaśnieszym kolorze porceline(w Polsce niestety nie dostępny)cena 10,99 funtów.Pędzel do różo dzisiaj wybróbowany i jest świetny mięciutki super rozprowadza róż, cena 9,99 funta. Tusz jego jeszcze nie próbowałam wybrałam best seller się zobaczy....cena 10,99futnów. Czyli pedzelek wyszedł za darmo, super okazja:)

4 komentarze:

  1. bardzo lubię ten tusz :) A na pedzle RT muszę sie w koncu zdecydowac hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tuszu jak to Pani w sklepie powiedziała wybrałam najlepszy z marki max factor sie okaże :)

      Usuń
  2. No ciekawa jestem tego tuszu , ja ostatnio kupuje same "buble"jeśli chodzi o nowe maskary :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trafiłam na tusz który juz od prawie roku nie chce mi się skończyć przy codziennym makijażu to dopiero pech :P a strasznie go nie lubię :)

      Usuń