środa, 13 marca 2013

Drobne zakupy :)

Dzisiejszy wypad na poczte zakończył się dwoma zdobyczami :P
Zaszłam do Aldo a tam moim oczom ukazał się on :)
Za niecałe 4 Funty(20zł). Moje okulary już w nim mieszkają i czekamy na lato :)




Drugą zdobyczą jest torebka z River Island
Cena 18 funtów(90zł).
Jest z materału ale innego (lol) jest on woskowany co daje bardzo fajny efekt oraz te złote dodatki kocham złote dodatki!!

Oraz ostatnie zdobycze z ebaya
Cień wyniósł mnie 7,50funta (37,50zł),mineralize skinfinish o nazwie soft and gentle i tutaj się zawiodłam ale nie na produkcie ale na sprzedawcy w opisie było wspomniane że użyty tylko dwa razy guzik prawda widacć znaczne zużycie jak wiadomo produkty wypiekane zawsze są wypukłe ten już nie no ale cóż dostałam lekcje, nie wspominając że szkiełko wypadło musiałam przykeić na swoje miejsce. Bardzo żałuje że go kupiłam była to cena 17 funtów( 85zł), w sklepie maca możemy go kupić za 21,50funta(107zl).Kupiłam tylko z tego względu że sprzedawca pokdreślił ze praktycznie nie był używany:( smutno się zrobiło na koniec no ale cóż uważajcie na takich oszustów!!
Życze udanego wieczora i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz