środa, 23 stycznia 2013

Słów kilka o Look Beauty

Będąc ostatnio na zakupach w Superdragu w oko wpadła mi szafa o nazwie Look beauty. Produkty mają bardzo fajne opakowania, solidne i przyciągające oko. Ceny są średnie wahają się od 4 GBP(20zł) wzwyż.
Do moich rąk wpadły 3 produkty, pierwszym jest róż do policzków i dwa cienie do powiek.
 Roż w kolorze Rosy .

Cena regularna to 8 funtów ja kupiłam go na promocji za 4 funty.
Ocena:
 Jego pigmentacja jest rewelacyjna, na mojej twarzy utrzymuje się cały dzień bez poprawek. Mają tylko je w 5 odcieniach ale kolory są świetne no i ich pigmentacja. Mają wykończenie perłowe także nie potrzebujemy już rozświetlacza, czyli produkty kompaktowy. Pewnie dostać je  można tylko w UK. Dla mnie bomba, jak macie możliwość zakupu to polecam jak najbardziej:)

 Cenie Disco i Denim.
Cena regularna 4 funty, ja kupiłam na promocji za 2 funty.
Fiolet to kolor disco a niebieski to denim ( tak dla jasności).
Ocena:
Są bardzo mięciutkie przypominają mi cienie z kobo. Wykończenie jest perłowe, pigmentacja jest świetna aż nie mogę się doczekać kiedy ich użyję. Mają spora gamę kolorystyczną lecz co zauważyłam podczas testowania ich w sklepie cienie matowe tej marki są do kitu więc nie radze nawet ich dotykać :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz